NUjijStats voor Kk

634

Respect

Respect/dag 0.77
Respect/reactie 2.81

226

Reacties

Reacties/dag 0.28
Meeste reacties op 1 dag 22
Gestart op 14-05-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

2 respect 24-05-2019 10:05 op
Begin een beetje het gevoel te krijgen dat ze in het witte huis, het presidentschap van trump als een soort van televisie programma zien, trump waant zich nog steeds in the aprentice. Elke week is een nieuwe aflevering en het kan natuurlijk niet zo zijn dat een hele aflevering lang niks gebeurt wat de kijkers vast houd, dus elke week moet er wel iets spraakmakend gebeuren zodat de mensen de aflevering nog even met alle sensatie van dien kunnen na bespreken. Want ja een aflevering zonder hoogtepunt of iets dergelijks kan natuurlijk niet. Begin het gevoel te krijgen dat men op dit moment in het witte huis denkt, dat een rustige week waarin gewoon op een normale saaie manier het land geregeerd word door middel van diplomatiek en gemoedelijke onderhandelingen en overleg met partners een soort van weg gegooid aflevering is en dus een gemiste kans. Amerikaanse politiek begint het niveau van the aprentice aan te nemen.

109 respect 20-05-2019 22:42 op
Wat ik vooral heel erg jammer vind van baudet. In vage bewoordingen een punt maken waarvan iedereen direct snapt wat het punt is, maar voldoende ruimte laten om achteraf je woorden te nuanceren en zogenaamd te doen of er hysterie om niks is. Als je zo welbespraakt bent, zoals je graag mee loopt te pochen, zeg dan wat je wil zeggen in niet mis te verstane woorden zonder ruimte voor interpetatie. En niet provocerende opmerkingen doen waarbij je van te voren al jezelf ontdekt. Zogenaamd allemaal niet zo bedoeld omdat het niet letterlijk zo gezegd, maar wel een heel relaas publiceren wat in een hoop woorden niets anders zegt dan je later probeert te ontkennen. Alles in deze strekking is gewoon een duidelijke boodschap dat de vrouw haar plek hoort te kennen en niet te dicht bij de zon moet vliegen. Vrouwen beginnen juist steeds meer hun plek te kennen, gelijkwaardig aan mannen, en wie het daar niet mee eens is, heb op zo minst het lef je in duidelijk woorden uit te spreken.

0 respect 25-04-2019 13:18 op
Ik zou tegen een Nexit stemmen, door mn interesse in de politiek en met name internationale politiek en de betrekkingen tussen wereldmachten, zie ik hoe het speelveld veranderd en verschillende wereldmachten meer en meer vechten om invloed in kleinere landen om zo hun tentakels tot ver buiten de grenzen te verspreiden, los van de welvaart die de eu de Europese landen al heeft gebracht, los van de langdurige vrede die er heerst onder de leden van de eu, los van het gemak van vrij reizen en de euro en de gemakken daarvan. Zou ik nooit voor een Nexit stemmen, want een Nexit is de kleinste kans voor Nederland om zn soevereiniteit en cultuur te kunnen behouden in de nabije toekomst. Zonder de spierballen van de eu is Nederland verdoemd te eindigen als vazalstaat van 1 der wereldmachten, grote machten zullen nederland keer op keer voor de keuze stellen, ben je niet met ons, dan ben je tegen ons,

1 respect 25-12-2018 10:49 op
Waarom doen mensen alsof het iraanse regime het meest kwaadaardigste van de wereld is. De iran irak oorlog werd begonnen door irak, verder is iran nauwelijks bij internationale conflicten betrokken geweest. Nu jn syrie en jemen. In syrie op uitnodiging van de regering, in jemen, ja in jemen is saoudi arabie nog altijd de slechterik. Ja het is een streng regime dat zn volk bepaalde dingen onthoud, maar dat doen meerdere regimes die niet zo afgeschilderd worden. Ja er zijn een hoop dingen die beter kunnen in iran, maar er word wel lichtelijk overdreven, bepaalde mensen doen alsof, wanneer we iran niet zo streng mogelijk behandelen en zo streng mogelijk straffen. Iran de duivel hemzelf op deze wereld los zal laten om alles wat zich op de wereld bevind te vernietigen. Het gaat om een regering met een begrotong van 42 miljard dollar die in de recente geschiedenis nauwelijk internationale conflicten hebben uit gevochten, waar hebben we het over

1 respect 26-10-2018 11:06 op
"Een wat hogere belasting op vermogen zou al wel helpen, maar onder het adagium 'het zou moeten lonen om te werken' kun je daarin ook weer niet te ver doorschieten." Denk persoonlijk dat er eerder gekeken moet worden naar winst verkregen door beleggen/investeren en niet perse op vermogen. Die tarieven zijn zo scheef in verhouding tot belasting op werken, dat je nu juist eerder de indruk wekt dat werken niet loont, tenzij je geld voor je laat werken. Veel meer vermogens belasting dan we nu hebben lijkt mij een onrechtvaardige maatregel, immers over dat geld is al belasting betaald. Denk persoonlijk dat het hem niet zozeer in de belastingen gezocht moet worden, zolang kwalijk gedrag van staten en individuen goed word gepraat onder het mom, ja maar anders de economie boehoe, zullen mensen alle middelen inzetten om welvaart te vergaren, en zolang die welvaart gehaald word, zijn de middelen geheiligd, dit houd scheefgroei in stand, zolang geld boven moraliteit staat word het alleen erger

0 respect 21-10-2018 16:30 op
En om als europeaan is het misschien goed om te beseffen, deze raketten halen vanuit rusland amerika niet, en vice versa. Amerika zal deze raketten dus vanuit europa moeten lanceren of zee, dus waarschijnlijk eindigt een deel hier. Wat een directe bedreiging voor rusland vormt, en door dit verdrag te verbreken, kan rusland legaal raketten ontwikkelingen gespecialiseerd in een afstsand waarmee elk doel binnen europa gehaald kan worden. Dit is absoluut niet in het belang van de europese veiligheid.

0 respect 21-10-2018 16:23 op
Van al die akkoorden kan je ervan uitgaan dat het shit akkoorden zijn. Achter de schermen werken ze toch wel waar ze aan willen werken, amerika, china, rusland, iedereen. Al is het maar theoretische voorbereiding en onderzoek, maar ontwikkeling is zeer aannemelijk. De waarde van zo een akkoord ligt hem er dan ook in dat, deze ontwikkeling en productie relatief kleinschalig gebeurt, en de mogelijkheden tot praktijk tests beperkt zijn. Wat op zn minst de indruk wekt dat vooralsnog de noodzaak tot grootschalig inzet hiervan niet aan de orde is. Zo een akkoord verbreken maakt de weg voor beidde partijen op grote schaal te produceren. Het op grote schaal bezitten hiervan door beidde partijen, kan door beidde partijen als de noodzaak gezien worden, om deze wapens in te zitten, onder mom van veiligheid. Dit soort akkoorden hebben nut, ondanks dat het shit akkoorden zijn.

1 respect 21-10-2018 13:06 op
Dat is een quote uit een artikel van maart, dit werd gezegd bij de presentatie van de raket waarop trump nu reageert met terug trekken uit dit verdrag. Ziehier een quote uitbeen artikel uit 2017. Als de VS meer kernwapens willen hebben dan Rusland, zou dat een breuk met het New START-verdrag kunnen zijn dat de vorige president Barack Obama sloot met zijn toenmalige Russische ambtsgenoot Dmitri Medvedev. Dat verdrag bepaalt dat beide landen evenveel kernwapens hebben en dat aantal tien jaar gelijk houden. Trump noemde het New START-verdrag een eenzijdige deal. 'Nog zo'n slechte afspraak die het land heeft gemaakt. We gaan ervoor zorgen dat we goede verdragen sluiten.' En ik neem aan dat er nog 10 tallen verdragen zullen zijn mbt wapen ontwikkeling en inzet. Ik vraag mij eerder af waarom de vs nu pas reageert op de presentatie van een raket in maart, en opeens met deze actie komen, 8 maanden later.

6 respect 21-10-2018 12:16 op
"Volgens de Russische leider moest zijn land wel reageren toen de Verenigde Staten zich eenzijdig terugtrokken uit een verdrag met een verbod op de ontwikkeling van nieuwe wapens en begon te werken aan nieuwe systemen. De VS hebben toen onze klachten genegeerd’, aldus Poetin. " Als je het daar dan toch over wil hebben, haal dit dan ook aan. Eenzijdig uit een verdrag gestapt, waar hebben we dat vaker gehoord. Zie hier de consequentie van andere landen niet serieus nemen en eenziidig uit verdagen te stappen. Daar komt een reactie op. Vooral uit het volgende verdrag stappen en gaan dreigen, kunnen we met zn allen op een reactie gaan zitten wachten, erg fijn, top

7 respect 21-10-2018 12:00 op
Rusland aanpakken is 1, maar uit dit verdrag stappen, mist dat doel volledig. Door uit dit verdrag te stappen zeg je feitelijk, wij gaan deze raketten weer ontwillelen en kijk maar wat jullie doen. Het opzeggen van de verdrag is meteen een vrijbrief aan rusland om deze raketten, indien gewenst, zelfs in het openbaar deze raketten weer te ontwikkelen. Je tegenstander een vrijbrief geven om wapens te maken, waarvan eerder besloten is, dat deze wapens een bedreiging voor de wereld zijn, is in mijn belevings wereld alles behalve het aanpakken van rusland

0 respect 17-10-2018 15:52 op
Reageer dan op de post waarin ik het onderbouw. Heeft niks te maken met dat ik het niet begrijp. Je verdraait de realiteit en verzint dingen die nergens op gebasseerd zijn, je verkondigt onwaarheden, met als doel het beeld van de machthebbers rooskleuriger te maken. Dat heet propaganda. "Laten we (als westerse wereld) eens kijken of we liever deze huidige leider houden of de vorige die het inflexibele moslim geloof overal ter wereld financierde." Wat jn godsnaam bedoel je hier bijv mee, want de vorige leider is dood, waar heb jij het over. Of bedoel je de leiders van voor de saoudi's, van voor de olie dollars en de mogelijkheid om ook maar iets te financieren. Propaganda

0 respect 17-10-2018 12:42 op
En het heeft verder niks met slim of dom te maken, maar de geboden mogelijkheden door deze situatie waardoor deze man zonder toezicht op een plek is waar het sa regime het volledig voor het zeggen heeft. Plus het feit dat het sa koningshuis maling heeft aan imago en wat het heidense volk van de westerse lidstaten van ze vinden. En welk oude regime heb je het over, de vorige staatshoofd van sa of degene die heerste voordat de familie saoudi regeerde, want degene die voor deze koning heerste is overleden, lijkt me sterk dat er een complot in het leven is geroepen om een dode koning weer aan de macht te zetten. Of heb je het over de machtshebbers van rond 1930, hebben die dit in scene gezet. Mensen zonder enige politieke invloed die staats instanties als slachthuizen gebruiken, ook niet erg geloofwaardig

0 respect 17-10-2018 12:34 op
Huh, waar heb je het precies over, jij denkt serieus dat de huidige leider volledig los staat van de vorige leider. Je post klopt werkelijk waar totaal helemaal niks van, geen touw aan vast te knopen en van alle realiteit verwijderd. Vind het zelfs een hoog propaganda gehalte hebben, er zit iig zowel een vies smaakje als een vies luchtje aan.

0 respect 05-10-2018 12:29 op
Mn rekensom klopt niet is geen 3 a 4 miljard is 300 a 400 miljoen dollar per jaar aan inkomsten voor de staat. Op basis van 40 000 vaten per dag

0 respect 05-10-2018 12:20 op
40000 vaten per dag is helemaal niks, dit gaat bij andere landen om miljoenen. Op basis van 60 dollar per vat en 50 procent inkomsten per vat voor de staat (wat een hoge schatting is) verdiend de staar max 3 a 4 miljard per jaar aan olie. Zoveel is dat niet, en al helemaal als je daarvan afhankelijk zou moeten zijn, dan is het een druppel op een gloeiende plaat.

0 respect 04-10-2018 11:15 op
Zodra andere landen israel met rust laten zal het in versneld tempo grond van de palestijnen afnemen en de palestijnen elimineren.

0 respect 03-10-2018 17:45 op
Dan vraag ik mij eerder af waarom jij dat als vermoeiend ervaart. Denk eerlijk gezegd dat die vraag ook heel wat legitiemer is dan dat jij je afvraagt waarom mensen hun emoties tonen.

1 respect 03-10-2018 16:42 op
Ik zie op verschillende sites en ook hier mensen best fel hun afkeer uitspreken en soms niet alleen fel maar ronduit beledigend en agressief. Ik snap niet waar die woede vandaan komt. Ik snap er werkelijk waar helemaal niets van. Ik heb meerdere keren de tranen in de ogen van justin zien springen als ie het over nouri heeft. Alle nare redenaties over waarom die jongen dit doet zegt meer over de mensen die dit op het internet gooien dan over justin zelf. Als liefde, broederlijkheid, eren, respecteren en gemeende vriendschap je boos maakt, moet je echt bij jezelf te rade gaan wat er mis is met je. Want dat is niet gezond

1 respect 03-10-2018 16:36 op
Meegaan met de hype? De hype was het in de maanden nadat het voorval plaatsvond, anderhalf jaar later kan je moeilijk van een hype spreken

1 respect 03-10-2018 16:35 op
Die jongens kennen elkaar al van kinds af aan, doe eens even normaal man

1 respect 03-10-2018 16:34 op
Wat een onzin dit. Mensen om nouri heen vinden blijkbaar dat zijn naam moet voort leven en dat is hun grootste recht, al doen ze dit tot de dag dat ze zelf sterven, wie in godsnaam ben jij om dit veroordelen en dan nog doen alsof je het voor nouri en zn familie hun bestwil zegt, walgelijk. En de ouders van die jongen hebben dit echt niet nodig om steeds weer op de feiten gedrukt te worden. Die worden elke dag heel de dag door op de feiten gedrukt. Elke keer weer als ze naast die jongen zn bed staan worden die op de feiten gedrukt en breekt hun hart. Hoe langer het duurt hoe meer waardering daar juist uit spreekt.

0 respect 02-10-2018 17:37 op
Dan heb ik je reactie (een deel ervan) verkeerd geĂŻnterpreteerd. Ik ging er van uit dat de opmerking, "En als er bij andere fabrikanten ook deze vorm van tegenslag voorkomt (en nee, het is niet wat tegenslag maar tegenslag op grote schaal)" Bedoeld was als kritiek op tesla, mijn fout

2 respect 02-10-2018 17:12 op
Je kan de huidige tegenslagen van bedrijven die al tientallen jaren actief en succesvol zijn, niet vergelijken met de tegenslagen van een fabrikant die een 'volledig nieuw' concept de markt op probeert te brengen, en naast dat het concept nieuw is, is ook het bedrijf nieuw, sommige autofabrikanten bestaan al 100 jaar

3 respect 02-10-2018 17:08 op
Ik zou me eens verdiepen in de geschiedenis van wat auto fabrikanten. En dan met name de periode dat er aan revolutionaire vernieuwende concepten werd gewerkt. Dat is vrijwel zoner uitzondering een proces van succesen en diepe dalen geweest. Vootdat ford bijvoorbeeld met het populaire model t kwam had het bedrijf net zo goed ten onder kunnen gaan. Ik zeg niet perse dat dit voor musk geld, en ook niet dat dit niet voor hem geld. Maar als iemand met iets complex en revolutionairs bezig is, gaat dit vrijwel nooit zonder tegenslagen. En gaan mensen tot het uiterste om het te laten slagen, wat met regelmaat heeft geleid tot momenten waar er op het randje van de afgrond werd gebalanceerd. Maar als deze mensen dan eindelijk bereiken waar ze alles voor op het spel hebben gezet, blijkt meestal dat dit tot vergaand succes leid.

3 respect 02-10-2018 16:03 op
Als de publieke opinie nooit positief geweest zou zijn jegens een republikein, zou er nooit ook maar 1 republikein gekozen zijn tot welke functie dan ook. Een verkiezing is namelijk niet anders dan peilen van de publieke opinie, en kan het volk/publiek zn opinie uiten door middel van zn stem te geven aan 1 van de kandidaten